maanantai 15. marraskuuta 2010

Neiti Jiin uudet lämmikkeet

Halusin kutoa Neiti Jiille säärystimet. Näin mainoksen Novitan Crystal -langasta ja niinpä yhtälö oli valmis. Puikot olivat ihan liian pienet, enkä malttanut odottaa kutomisen aloitusta siihen, että olisin saanut ostettua uudet puikot.

Lopusta langasta päätin kutoa kaulahuivin. Lanka ei ihan riittänyt, joten piti hakea lisää. Huivi on valmis, mutta on on vielä lankaa ja sille pitää keksiä käyttötarkoitus :) Mietin, tulisiko tästä kiva huivi itsellenikin? Hmm...
Ei ole Rauhalan Kummitus meitä hylännyt, vaikka onkin pitkään ollut hiljaiseloa. Pari päivää sitten alakertaan meni valot päälle, päivällä meni telkkari päälle. Tosin Neiti J istui samassa tilassa, ja minä ihan juuri ja juuri kulman takana, kun kuulin telkkarin menneen päälle (päästää sellaisen äänen). Neiti J oli aika kaukana kaukosäätimestä ja minä askeleen päässä näköyhteydestä. Kysyin, laitoitko telkkarin päälle. Neiti J vastasi en. Mutta toisella kysymyksellä joo. Periaatteessa mahdollista, mutta sen olisi pitänyt olla mun sivuaskeleen verran nopea käydä painamassa virtanappulaa ja mennä takaisin tyynyjen väliin istumaan.

1 kommentti:

  1. Kivat säärystimet! Minä tylsä skeptikko ehdotan että teillä on pieniä sähkökatkoja jotka tekee tuon että laitteet menee katkon jälkeen päälle :)

    Mun pitäiskin ulkoistaa mun neulomiset sulle, kun en itse pääse koskaan alkua pidemmälle... Oli tarkoitus tehdä sellainen "kaulatuubi/huppu" mut ei taas taida täksi talveksi valmistua...

    t.annukka

    VastaaPoista