lauantai 9. huhtikuuta 2011

Millainen minä olen?

Jostain eksyin Namasten pienelle persoonallisuustestisivustolle ja tekaisin testin.
Tehokas suorittaja -oli tulos. Aika osuva. Osa tutuistani varmaan naureskelisivat noille jutuille, kun tietävät, mitä kaikkea olen tehnyt tai mitä tekeillä :) Aina enemmän kuin yksi tai kaksi juttua samaan aikaan.

Isäntä sai tulokseksi Tutkiva asiantuntija. Sekin pitää yllättävän hyvin paikkaansa. Muutama lause osui kovastikin oikeaan. "He ovat taitavia keskustelijoita ja hyviä puolustamaan erilaisia näkökulmia, mutta saattavat joskus myös ärsyttää ja haastaa ihmisiä tahallaan silkasta väittelynhalusta tai älyllisestä ylemmyydentunnosta." Isäntää kiinnostaa joskus analysoida jotain ja mua alkaa ärsyttää jahkailu ja mun mielestäni pitäisi mennä suoraan vaan eikä turhia miettiä. Jokunen kinakin näissä merkeissä on joskus käyty... :D


Meidän piti tänään aloittaa olkkarin tapettien repiminen. Jäi huomiselle kun minun vatsani on ollut kipeä jo kaksi päivää. Toivottavasti huomenna ok ja pääsee täydellä teholla laittamaan olkkaria uuteen ulkoasuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti